Titlul proiectului: „VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs”
Cod SMIS 150146
POCU/909/2/4/150146
Partener 2 – SC EURO JOBS SRL
Către: Toţi operatorii economici interesaţi
Nr. 2239/11.11.2022
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
„Servicii de organizare evenimente_P2 SMIS 150146 – Lot 5 Petrosani”
Denumirea Beneficiarului privat:
S.C. EURO JOBS S.R.L., cu sediul în Petrosani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România, J20/933/2005, CUI RO17641700.
Obiectul contractului: „Servicii de organizare evenimente_P2 SMIS 150146”, în Regiunea Vest, Mun. Petroșani, Jud. Hunedoara, pentru 1 eveniment:
A1.2 – Organizarea si derularea campaniei de informare si promovare in randul tinerilor NEET’s cu varsta intre 16-19 ani care nu sunt ocupati si nu urmeaza nici o forma de educatie sau formare in vedrea directionarii acestora catre agentiile pentru ocuparea foreti de munca in vederea inregistrarii si proliferarii, în cadrul proiectului "VIS - Viitor Sigur pentru tinerii NEETs". Nr. contract de finantare POCU/909/2/4/150146/14.09.2021.
Valoarea estimată Lot. 5 – Petroșani : 2.040,00 lei fără TVA
Valoarea estiamata- detaliere | | | |
| Denumire serviciu/eveniment | Nr. evenimente | Cost unitar lei fara TVA | Valoare TVA | Total cu TVA |
1 | Achizitie servicii A1.2 – Organizarea si derularea campaniei de informare si promovare in randul tinerilor NEET’s cu varsta intre 16-19 ani care nu sunt ocupati si nu urmeaza nici o forma de educatie sau formare in vedrea directionarii acestora catre agentiile pentru ocuparea foreti de munca in vederea inregistrarii si proliferarii, în cadrul proiectului "VIS - Viitor Sigur pentru tinerii NEETs". Numar participanti – 14 persoane Lot 5 Petrosani | 1 | 1.714,29 | 325,71 | 2.040,00 |
| | | | | | |
Durata contractului: 60 zile calendaristice.
Procedura aplicată: Achiziție directa, conform ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr.1284/2016.
Data-limită şi locul pentru depunerea ofertelor: 17.11.2022, ora 16.00.
Tipul contractului: Contract prestari servicii.
Şedinţa de deschidere a ofertelor are loc la data de 18.11.2022, ora 12.00, la sediul Beneficiarului privat.
Criteriul de atribuire: Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este prețul cel mai scăzut.
Oferte alternative: Nu se acceptă oferte alternative.
Durata contractului:60 zilecalendaristice de la data emiterii ordinului de începere a contractului de către beneficiarul privat S.C. EURO JOBS S.R.L..
Perioada de valabilitate a ofertei
- Valabilitatea ofertei: 30 de zile de la termenul limită de depunere a ofertei cu posibilitate de prelungire, la solicitarea beneficiarului privat.
- Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către beneficiarul privat.
Oferta se poate depune/transmite prin poștă electronică (e-mail) office@euro-jobs.org , poștă, curier sau livrate personal, la sediul S.C. EURO JOBS S.R.L., la următoarea adresă: Petroșani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România.
- SPECIFICAŢII MINIME
Pentru organizarea evenimentelor pachetul include obligatoriu:
- Sala de conferinte dotata cu video proiector, ecran protectie, flipchart si markere, conexiune wifi.
- 2 coffee break-uri cu apa, ceai, cafea;
- Pranz (set meniu) cu cupa/antreu, fel principal, garnitura, desert, apa;
Cerinte minime:
Cerința 1 - Ofertanții trebuie să facă dovada deținerii spațiilor în mod legal. Astfel vor prezenta o copie act de proprietate/Extras CF.
Cerința 2 - Operatorii economici vor completa Declaratie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 13, 14 și 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancționarea neregulilor apărute în obținerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare, conform modelului atasat. (Formular atasat)
Cerinta 3 – Completarea formularulul de oferta (Formular atasat)
Toate documentele vor avea semnătura reprezentantului legal sau a persoanei împuternicite să semneze oferta și stampila. În cazul în care acestea sunt semnate de o altă persoană, ofertantul/ membrii asocierii vor prezenta o împuternicire.
Plăți:
1. Plăţile se vor efectua în lei de către Beneficiar în contul Prestatorului, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea facturii la sediul Beneficiarului
2. Plăţile vor fi efectuate în lei, atât pentru rezidenţii fiscali români cât şi pentru cei străini.
3. Preţul contractului rămâne ferm şi nemodificabil pe toată durata de valabilitate a contractului.
Administrator
VOCHITOIU TEODORA-DIANA