Titlul proiectului: „VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs”
Cod SMIS 150146
POCU/909/2/4/150146
Partener 2 – SC EURO JOBS SRL
Nr. 1009/ 01.06.2022
INVITAȚIE DE PARTICIPARE
Denumirea Beneficiarului privat:
S.C. EURO JOBS S.R.L., cu sediul în Petrosani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România, J20/933/2005, CUI RO17641700.
Obiectul și locul de implementare a contractului:
„Servicii analize medicale cursanți _P2 SMIS 150146”, în Regiunea Vest, Mun. Arad, Jud. Arad, necesare desfășurării activității programului de formare profesională “Ajutor bucătar” pentru 14 participanți – în vederea pregătirii practice, în cadrul proiectului "VIS - Viitor Sigur pentru tinerii NEETs". Nr. contract de finanțare POCU/909/2/4/150146/14.09.2021.
Data-limită și locul pentru depunerea ofertelor: 03.06.2022, ora 17.00 la sediul S.C. EURO JOBS S.R.L., în Petrosani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România.
Ședința de deschidere a ofertelor are loc la data de 06.06.2022 , ora 10.00 la sediul Beneficiarului privat.
Procedura aplicată: Achiziție directa, conform ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr.1284/2016.
Achiziția se va realiza pe loturi, astfel:
- Lot 1 - Servicii analize medicale cursanți - Nivel 1 – (Seria 1) 14 participanți/6 săptămâni*5 zile/săpt.;
- Lot 2 - Servicii analize medicale cursanți - Nivel 1 - (Seria 2) 14 participanți/6 săptămâni *5 zile/ săpt.;
- Lot 3 – Servicii analize medicale cursanți - Nivel 1 - (Seria 3) 14 participanți/6 săptămâni *5 zile/ săpt.;
Această procedură de achiziție se referă strict la Lotul nr 1.
Pentru restul loturilor se vor lansa proceduri de achiziție separate.
Locul - Loc. Arad, jud. Arad
Descrierea contractului: Scopul achiziției serviciului îl reprezintă efectuarea unui set de analize medicale impuse de legislația în vigoare pentru participarea la instruirea practică aferentă cursurilor de calificare nivel 1 Ajutor bucătar.
Valoarea estimata totală a achiziției fără TVA: Lot 1 (Seria 1) – ARAD – 1,176,42 lei fără TVA;
Loc. ARAD – Lot. 1 - Servicii analize medicale cursanți Arad – 14 participanți
LOT | Locația | UM | Cantitate | Preț unitar lei fără T.V.A | Valoare totală fara TVA |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 (3x4) |
1. | Lot 1 - Servicii analize medicale cursanți - Nivel 1 – Ajutor de bucătar (Seria 1) | Nr. persoane | 14 | 84,03 | 1.176,42 |
La care se adaugă TVA de 19%
Termen de prestare a serviciului : 30 zile
Condiții referitoare la contract:
Achiziția serviciului analize medicale cursanțise va realiza prin încheierea unui contract de prestări servicii pentrulocația ARAD.
Ofertanții trebuie:
- Să dețină laboratoare de analize medicale acreditate pentru determinările solicitate ;
- Să fie autorizați si acreditați conform normelor legale în vigoare.
Propunerea/oferta financiară:
- Propunerea financiară va conține prețul total ofertat exprimat în lei fără TVA, iar TVA-ul se va evidenția distinct + centralizatorul de oferta cu prețul unitar;
Cerințe de participare:
În vederea demonstrării faptului că îndeplinește condițiile minimeprestării serviciului, necesar pentru efectuarea instruirii practice aferentă cursurilor de calificare nivel 1 “Ajutor bucătar” pentru 14 participanți în cadrul proiectului „VIS - Viitor Sigur pentru tinerii NEETs” – cod SMIS2014+ 150146, ofertantul va depune următoarele documente:
Cerința 1 - Documente relevante care atestă dreptul legal de a presta servicii medicale
Cerința 2 - Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 13, 14 și 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare, conform modelului atașat. (Formular atașat)
Cerința 3 -Completarea formularul de oferta (Formular atașat)
Condiții referitoare la plată:
Plăţile se vor efectua în lei de către Beneficiar în contul Prestatorului, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea facturii la sediul Beneficiarului
Plăţile vor fi efectuate în lei, atât pentru rezidenţii fiscali români cât şi pentru cei străini.
Preţul contractului rămâne ferm şi nemodificabil pe toată durata de valabilitate a contractului.
Ofertele depuse după data și ora limită menționată mai sus nu vor fi luate în considerare.
Criterii de atribuire: prețul cel mai scăzut.
Informații suplimentare: Prezentul anunț nu reprezintă obligativitate de achiziție. Achiziția se realizează după analiza ofertelor și documentelor depuse și a propunerilor financiare transmise. Toate documentele vor fi prezentate în limba romana. Documentele emise în altă limbă vor fi însoțite de traduceri autorizate.După acceptarea de către entitatea contractantă a ofertei se va încheia contractul de prestări servicii.
Administrator
VOCHITOIU Teodora-Diana