💾Descarcati aici formularul
Titlul proiectului: „VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs”
Cod SMIS 150146
POCU/909/2/4/150146
Partener 2 – SC EURO JOBS SRL
Nr. 2034 din 13.10.2022
INVITATIE DE PARTICIPARE
În atenția operatorilor economici interesați,
S.C. EURO JOBS S.R.L., cu sediul în mun. Petroșani, str. Livezeni nr. 3, Et. 1, județul Hunedoara în calitate de beneficiar în cadrul proiectului "VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs " – Cod SMIS 150146, Axa prioritară: Inițiativa locuri de munca pentru tineri
Vă invităm să participați la achiziţia directa conform prevederilorOrdinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/ 08.08.2016, având ca obiect “Servicii catering hrană cursanți”, conform specificatiilor tehnice pentru Proiectul "VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs ". Nr. contract de finantare POCU/909/2/4/150146/14.09.2021.
Obiectul şi locul de implementare a contractului:
Contract de servicii, avand ca obiect „Achizitie Servicii catering hrană cursanți - Nivel 1 - 42 participanti/6 saptamani*5 zile/sapt”.
Achizitia se va realiza pe loturi, astfel:
- Lot 1 - Servicii catering hrană cursanți - Nivel 1 – (Seria 1) 14 participanti/6 saptamani*5 zile/sapt;
- Lot 2 - Servicii catering hrană cursanți - Nivel 1 - (Seria 2) 14 participanti/6 saptamani*5 zile/sapt”;
- Lot 3 – Servicii catering hrană cursanți - Nivel 1 - (Seria 3) 14 participanti/6 saptamani*5 zile/sapt”.
Aceasta procedura de achizitie se refera strict la Lotul nr 2 - Petroșani.
Pentru restul loturilor se vor lansa proceduri de achizitie separate.
Locul - Loc. Petroșani, jud. Hunedoara
Autoritate contractantă: S.C. EURO JOBS S.R.L., J20/933/2005, CUI: RO 17641700
Adresa: Mun. Petroșani, str. Livezeni nr. 3, Et. 1, județul Hunedoara,
telefon: 0354.100.019; 0728.306.796;
e-mail:office@euro-jobs.org
Detalii anunț:
Denumirea achiziției: Servicii catering hrană cursanți_P2 SMIS150146
Data limita depunere oferta: 18.10.2022
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 55520000-1 -Servicii de catering hrană cursanti
Valoarea estimata totală a achiziției fără TVA: Lot 2 (Seria 2) – Petroșani - 5.779,20 lei fără TVA;
Descrierea contractului: scopul achiziției serviciului il reprezinta asigurarea unui meniu cursanților participanți la cursurile din cadrul Proiectului „VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs” - Loc. Petroșani – Lot. 2 - Servicii catering hrană cursanți Arad – 14 participanti / 6 saptamani*5 zile/ sapt– porții: 420
LOT | Locația | UM | Cantitate | Preţul unitar lei(fărăT.V.A) | Valoare totală fara TVA |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 (3x4) |
1. | Lot. 2 Petroșani - Servicii catering hrană cursanți - Nivel 1 – (Seria 1) 14 participanti/6 saptamani*5 zile/sapt | Meniu | 420 | 13,76 | 5.779,20 |
La care se adaugă TVA de 9%
Termen de prestare a serviciului : 90 zile
Conditii referitoare la contract: Achizitia serviciului catering hrană cursanțise va realiza prin incheierea unui contract de prestari servicii pentrulocația Petroșani.
Ulterior, dupa cuoasterea datei exacte de începere a sesiunilor de cursuri, beneficiarul va emite comanda/ordin de livrare in care o sa fie prevazuta data de inceput a prestării serviciilor.
Masa calda consta în:
- Supa/ciorba/bors/supa-crema, etc – 300 ml;
- Preparat de baza din carne sau peste cu garnitura
- Paine;
Cerințe:
- Prestatorul va asigura tot echipamentul și suportul logistic necesar servirii meselor (linguri, furculite, farfurii, pahare tacȃmuri – de unica folosintă, șervețele, etc).
- Ofertantul/prestatorul se va asigura ca mancarea este calda la momentul servirii (daca este cazul), iar calitatea produselor să fie la un standard ridicat (produse proaspete, în termen de garanție);
- Prestatorul se obligă sa asigure transportul produselor (mesei calde) cu mijloce proprii fără a modifica prețul oferta. Mijloacele de transport trebuie sa respecte normele de igienă;
Condiții referitoare la plată:
Plăţile se vor efectua în lei de către Beneficiar în contul Prestatorului, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea facturii la sediul Beneficiarului
Plăţile vor fi efectuate în lei, atât pentru rezidenţii fiscali români cât şi pentru cei străini.
Preţul contractului rămâne ferm şi nemodificabil pe toată durata de valabilitate a contractului.
Condiții participare:
Ofertanții trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit si că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii.
In acest sens ofertanții trebuie să transmita certificatul constatator emis de ONRC de pe lângă Tribunalul Municipiului București/ teritorial, sau document edificator din care trebuie sa rezulte domeniul de activitate de prestare servicii ce urmeaza a fi achizitionate. Informațiile cuprinse în Certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data prezentării.
Certificatul constatator emis de ONRC, propunerea financiară, care consta in completarea formularului de oferta in care se mentioneaza valoarea ofertata și Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 13, 14 și 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancționarea neregulilor apărute în obținerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare se vor transmite la adresele e-mail: office@euro-jobs.org.
Propunerea/oferta financiară:
- Propunerea financiară va conține pretul total ofertat exprimat în lei făra TVA, iar TVA-ul se va evidenția distinct;
- Prețul va include toate cheltuielile privind prepararea si furnizarea mesei calde;
Ofertele depuse dupa data si ora limita mentionata mai sus nu vor fi luate în considerare.
Criterii de atribuire: prețul cel mai scăzut. Daca ofertantul clasat pe locul I nu încheie contractul, SC EURO JOBS SRL poate selecta urmatorul clasat, în condițiile în care acesta există. In situatia în care exista doi ofertanți ale căror oferte au aceeași valoare, SC EURO JOBS SRL iși rezervă dreptul de a alege între cele doua oferte.
Informații suplimentare: Prezentul anunt nu reprezintă obligativitate de achiziție. Achiziția se realizează după analiza ofertelor si documentelor depuse si a propunerilor financiare transmise. Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traduceri autorizate.După acceptarea de către entitatea contractantă a ofertei se va încheia contractul de prestări servicii.
Administrator
VOCHITOIU Teodora-Diana