Titlul proiectului: „VIS – Viitor Sigur pentru tinerii NEETs”
Cod SMIS 150146
POCU/909/2/4/150146
Partener 2 – SC EURO JOBS SRL
Către: Toţi operatorii economici interesaţi
Nr. 1965/05.10.2022
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
„Servicii de închiriere spații de curs_P2 SMIS 150146”
Denumirea Beneficiarului privat:
S.C. EURO JOBS S.R.L., cu sediul în Petrosani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România, J20/933/2005, CUI RO17641700.
Obiectul contractului: „Servicii de închiriere spații de curs_P2 SMIS 150146”, în Regiunea Vest, Mun. Arad, Jud. Arad, cu suprafață utilă de minim 50,00 mp, în loc. Arad, Jud. Arad, necesar desfășurării activității programului de formare profesională “Ajutor bucătar” pentru 14 participanți – în vederea pregătirii teoretice și pactice, în cadrul proiectului "VIS - Viitor Sigur pentru tinerii NEETs". Nr. contract de finantare POCU/909/2/4/150146/14.09.2021.
Valoarea estimată Lot 1 ARAD: 2.435,00 lei fără TVA
Durata contractului: 30 zile calendaristice.
Procedura aplicată: Achiziție directa, conform ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr.1284/2016.
Data-limită şi locul pentru depunerea ofertelor: 10.10.2022, ora 17.00 la sediul S.C. EURO JOBS S.R.L., în Petrosani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România.
Tipul contractului: Contract de inchiriere.
Şedinţa de deschidere a ofertelor are loc la data de 11.10.2022, ora 10.00, la sediul Beneficiarului privat.
Criteriul de atribuire: Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este prețul cel mai scăzut.
Oferte alternative: Nu se acceptă oferte alternative.
Durata contractului de închiriere:30 zilecalendaristice de la data emiterii ordinului de începere a contractului de către beneficiarul privat.
Predarea în folosință a spațiului se realizează de comun acord între S.C. EURO JOBS S.R.L. şi persoana împuternicită din partea locatorului, cu respectarea termenelor menționate anterior, iar procesul verbal de recepție a spațiului se semnează între reprezentantul S.C. EURO JOBS SRL și reprezentantul locatorului.
Contractul de închiriere intră în vigoare la data semnării de către părți a procesului verbal de recepție a imobilului/spațiului.
Perioada de valabilitate a ofertei
- Valabilitatea ofertei: 120 de zile de la termenul limită de depunere a ofertei cu posibilitate de prelungire, la solicitarea beneficiarului privat.
- Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către beneficiarul privat.
Oferta se poate depune/transmite prin poștă electronică (e-mail) office@euro-jobs.org , poștă, curier sau livrate personal, la sediul S.C. EURO JOBS S.R.L., la următoarea adresă: Petroșani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România.
- SPECIFICAŢII MINIME TEHNICE ŞI FUNCŢIONALE
Suprafața totală utilă închiriabilă va fi de 50,00 mp. Suprafața utilă destinată desfășurării activității este de 50,00mp, reprezentând suprafața maximă pentru care beneficiarul privat va plăti chirie. Orice ofertare de spațiu suplimentar acestei suprafețe se va face cu titlu gratuit.
Beneficiarul privat va plăti chirie pentru o suprafață de maxim 50,00 mp, chiar dacă suprafața ofertată depășește această arie. Operatorii economici care ofertează o suprafață mai mică de 50,00 mp vor fi descalificați.
În vederea demonstrării faptului că spațiul propus spre închiriere îndeplinește condițiile minimenecesar desfășurării activității programului de formare profesională “Ajutor bucătar” pentru 14 participanți – în vederea pregătirii teoretice și pactice, în cadrul proiectului „VIS - Viitor Sigur pentru tinerii NEETs” – cod SMIS2014+ 150146, ofertantul va depune următoarele documente:
Cerința 1 - Ofertanții trebuie să facă dovada deținerii spațiilor în mod legal. Astfel vor prezenta o copie act de proprietate insotit de schita spatiului (plan RLV).
Cerința 2 - Operatorii economici vor prezenta o Declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga ca pentru derularea cursurilor atat pentru orele de teorie cat si pentru cele de practica sa asigure in spațiile puse la dispozitie urmatoarele: minim 15 mese și scaune necesare pentru paisprezece cursanți și un lector, pentru orele de practica: aragaz, cuptor, vesela, etc precum si acces la grupuri sanitare. (Formularul nu este atasat, se va folosi formularul propriu).
Cerința 3 - Operatorii economici vor completa Declaratie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 13, 14 și 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancționarea neregulilor apărute în obținerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare, conform modelului atasat. (Formular atasat)
Cerinta 4 – Completarea formularulul de oferta (Formular atasat)
Toate documentele vor avea semnătura reprezentantului legal sau a persoanei împuternicite să semneze oferta și stampila. În cazul în care acestea sunt semnate de o altă persoană, ofertantul/ membrii asocierii vor prezenta o împuternicire.
Plăți:
1. Plăţile se vor efectua în lei de către Beneficiar în contul Prestatorului, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea facturii la sediul Beneficiarului
2. Plăţile vor fi efectuate în lei, atât pentru rezidenţii fiscali români cât şi pentru cei străini.
3. Preţul contractului rămâne ferm şi nemodificabil pe toată durata de valabilitate a contractului.
Administrator
VOCHITOIU TEODORA-DIANA