Către: Toţi operatorii economici interesaţi
Nr. 2174./04.11.2022
Aprobat
Administrator
VOCHITOIU TEODORA-DIANA
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
“Furnizare ECHIPAMENTE - SMIS 135905”
Denumirea Beneficiarului privat:
S.C. EURO JOBS S.R.L., cu sediul în Petrosani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România, J20/933/2005, CUI RO17641700, în calitate de beneficiar în cadrul proiectului " Furnizare de calificare pentru plus valoare" – Cod SMIS 135905.
Vă invităm să participați la achiziţia directa conform prevederilorOrdinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/ 08.08.2016, având ca obiect “Furnizare ECHIPAMENTE - SMIS 135905”, în cadrul proiectului "Furnizare de calificare pentru plus valoare". Nr. contract de finantare POCU/726/6/12/Cresterea participarii la programele de formare profesionala continua, cu accent pe acei adulți, cu un nivel scazut de calificare si persoanele cu vârsta de peste 40 ani, din zone rurale defavorizate, inclusiv prin recunoasterea si certificarea rezultatelor învațarii dobândite în contexte non-formale si informale
Valoarea estimată: 3.988,00 lei fără TVA
Valoarea estiamata- detaliere:
Achizitionare „Echipamente” necesare derulării proiectului
Nr. crt. | Denumirea echipamentelor/ dotărilor/lucrărilor/ serviciilor | UM | Cantitate | Preţul unitar lei(fărăT.V.A) | Valoare totală fara TVA | TVA | Valoare totala cu TVA |
1 | Distrugator documente | buc | 1 | 3.510,00 | 3.510,00 | 666,90 | 4.176,90 |
2 | Hard extern | buc | 2 | 239,00 | 478,00 | 90,82 | 568,82 |
| Total | | 3.988,00 | | 4.745,72 |
Procedura aplicată: Achiziție directa, conform ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr.1284/2016.
Data-limită şi locul pentru depunerea ofertelor: 10.11.2022, ora 16.00.
Tipul contractului: Furnizare.
Şedinţa de deschidere a ofertelor are loc la data de 11.11.2022, ora 10.30, la sediul Beneficiarului privat.
Criteriul de atribuire: Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este prețul cel mai scăzut.
Oferte alternative: Nu se acceptă oferte alternative.
Durata contractului:30 zilecalendaristice de la data emiterii ordinului de începere a contractului de către beneficiarul privat S.C. EURO JOBS S.R.L..
Perioada de valabilitate a ofertei
- Valabilitatea ofertei: 30 de zile de la termenul limită de depunere a ofertei cu posibilitate de prelungire, la solicitarea beneficiarului privat.
- Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către beneficiarul privat.
Oferta se poate depune/transmite prin poștă electronică (e-mail) office@euro-jobs.org , poștă, curier sau livrate personal, la sediul S.C. EURO JOBS S.R.L., la următoarea adresă: Petroșani, Str. Livezeni, nr. 3, et. 1, jud. Hunedoara, România.
Cerinte minime:
- formularul de ofertă + anexa la formular - se completează în lei, în limba română;
- in anexă se prezintă specificațiile tehnice ofertate;
- are o perioadă de valabilitate de 30 zile de la data limită de depunere a ofertei;
- ofertantul nu are dreptul de a-și retrage sau de a-și modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertei, sub sancțiunea excluderii acestuia.
Specificații tehnice minimale
Nr. crt. | Denumirea produs/serviciu/lucrare | Caracteristici tehnice minimale |
1 | Distrugator documente | distruge automat 150 coli A4 dintr-o singură încărcare, în bucăți de 4x26mm, coș 30 litri |
2 | Hard extern | USB 3.2, 1 Tb, 2,5” |
NOTA : specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt mentionate doar pentru identificarea cu usurinta a tipului de produs şi NU au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificatii vor fi considerate intodeauna ca având menţiunea de « sau echivalent».
Caracteristicile prezentate în configurația de bază sunt obligatorii.
În cazul în care nu pot fi satisfăcute toate cerințele impuse, oferta se consideră neconformă.
Menționăm că produsele care fac obiectul prezentei achiziții susțin în mod direct atingerea obiectivului proiectului, a indicatorilor de realizare și de rezultat și nu pot fi modificați pe parcursul de derulare a contractului decât cu acordul beneficiarului și finanțatorului în cazuri de excepții conform Ordinului MFE 1284/2016.
Comunicarea ofertei selectate:
Prin email și telefonic pentru confirmare.
Modalitate de semnare a contractului:
În termen de maxim trei (3) zile de la comunicarea ofertei selectate, ofertantul selectat va primi invitația în vederea semnării contractului.
Ofertantul selectat va prezenta un certificat constatator sau un certificat furnizare informații eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul teritorial, în termen de valabilitate, care să ateste că acesta are autorizat codul CAEN corespunzător obiectului achiziției.
Pentru alte detalii și informații ne puteți suna la unul dintre următoarele numerele de telefon/fax : 0354-108-516 / 0354-100-019, ori să ne scrieți pe adresa de email office@euro-jobs.org
Administrator
VOCHITOIU TEODORA-DIANA